ipe

minns då mig som en soldag

Publicerad 2011-12-17 15:53:31 i Australien


går inte besskriva hur jävla less jag är på jobbet och på min chef. allt det får mig att hata människor. kvällen har varit helt okej, jobbade till stängning och då jag var klar med allt mitt jobb var jag för en gångs skull (på länge) glad och taggad på fest. men nej då ska man skura taket i köket? tack vik. ligger nu i sängen och är inte så trött (ovanligtovanligt). har öppning imorgon och ska då fortsätta rengöra köket... känns som att allt för mkt just nu kretsar kring jobbet för mig. vill inte ha det så, men för att citera migsjälv "så är livet då man sålt sin själ till djävulen".
vad ska man hitta på nu då ?

Kommentarer

Postat av: ew

Publicerad 2011-12-17 17:12:25

Hej, du jag lånade två av bilderna som du fotat till min blogg... om de inte är ok, säg till så tar jag genast bort dom!



p.s saknar dig.

Postat av: en majsorm

Publicerad 2011-12-18 00:05:19

förlåt att jag bara ligger och sover !!!

kämpa på, vi härdar jobbet lite till.. sen ska vik fan dö!

Tagga onsdag, white revolver ?(A) puuussss hun, lav ya

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela