ipe

thousands of things

Publicerad 2011-08-24 22:17:39 i Allmännt



dagarna rullar på
snart är jag borta
jag jobbar och sliter. vill bara att det ska vara helg helatiden. på dagarna får jag iallafall göra lite blandade saker, blandannat röjja bort bräder/skrot och köra traktor, gå med trimmern/röjsågen, har även monterat delar av maskinen pappa ska sälja som tillverkar 2500 sänger dagligen till ikea. häftigt.
denna bilden är tagen på pappas (dvs mitt om några år) skogsskifte, i den del som ngra snubbar tror de kan finnas ngt roligt under marken. spännande. var där idag och är så roligt att se lilla zakke för han älskar verkligen springa runt i skogen. ung på nytt verkligen.
längtar till fredag då blire mat och bio med brudarna ♥ längtar till lördag då blire fässst

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela