ipe

ring of death

Publicerad 2011-08-08 13:45:40 i Festbilder

kvällen börjades alltså relativt tidigt ändå då vi första festdeltagare (jag natta lina sara niklas emil) spelade drinkspel. innan resterande folket kom kan man väl påstå att vi var rätt så dragna hehehe...













vad vore en fest utan toabilder?









sedan blev det olles. var trevligt ett tag tills jag började må som jag förtjänade (och därmed gick hem). men varför inte publicera bild som jag inte har ngt minne av?



och förövrigt kan jag berätta att det är alltid lika underhållande att dagen efter läsa vad som står på vår skriv-tavla ;)



festen var mkt lyckad och rolig! många blandade människor på förfesten (alla blev dock inte med på bild) och träffade härliga människor på krogen. heeeeeeelt ok =D

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-08-08 21:47:18

fessst :( <3

hehe du är underbar :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela