ipe

I close my eyes to see clearly

Publicerad 2011-04-29 14:19:26 i Allmännt



Fredag är en underbar dag. den går alltid jättefort. fredagkvällar är alltid trevliga, denna kommer jag spendera hemma hos viccan och där blire blandannat hårfärgning (på henne). Idag fick jag reda på att de gick bra på samhällsprovet så jag ska fortsätta kämpa för vg i samhälls, dvs omprov på mitt igprov på tisdag, uuuunderbart. har prov onsdag också i religion. All vila är slut nu. Pluggpluggplugg. Fick iaf veta resultatet på hp igår, positiv överraskning. Har även i princip skrivit klart låten jag och emma ska framföra musiken. Riktigt trevligt skriva låtar, specellt arrangera dom + musiken. Men jag säger bara en sak; jag suger på skriva texter/låttexter/skriva i allmähet. varför blev inte jag begåvad?

Men imorgon äre valborgs och då smällerdet. Sol, grill, chill, alkohol och goa vänner ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela