ipe

mirror

Publicerad 2010-09-28 19:03:15 i Isabell


Mitt namn är Isabell. Som de flesta av mina läsare säkerligen vet. Jag har jättekrulligt hår som är alldeles för kort. Jag gillar att umgås med människor, alla typer. Jag gillar att prata med människor, både folk jag känner och inte känner. Jag är kanske inte den mest sociala personen i stora folksamlingar, men om jag vill så får jag min röst hörd. Men jag vill inte alltid höras. Finner ingen mening med det. Jag är annars en människa som gillar att ha roligt. Om jag inte har roligt nog skrattar jag åt mina egna skämt. Och gråter. Gråter av skratt. Gillar även utmaningar. Gillar att göra saker som folk tycker är läskiga. Jag gillar att vara ute i mörker. Skräckfilmer. Jag gillar rädsla. Spänningen. Det finner jag stimulerande. Jag gillar kicken. Annars är jag personen som gillar att retas litegranna. Gömma saker när folk går ut ur rummet. Gillar att bitas. Gillar att leka. Gillar att göra oväntade saker. Gillar att få reaktioner hos folk. Gillar även att analysera saker. Uttryck. Uttalanden. Andra människor. Fundera över varför saker händer, och saker inte händer. Gillar att fundera överhuvetaget. Allt. Livet. Möjligheter. Framtiden. Tystnaden. Gillar även lugnet. Men bara om det är självvalt. En stund för mig själv. Det är ett beroende jag har, som till så många andra saker. Klarar mig inte annars. Klarar mig inte utan liv och rörelse heller. Fysisk aktivitet. Träning. Upptåg med vännerna. Festligheter. Mycker man behöver. Mycket som gör en till den man är. Detta var iaf lite av mig. Utan någon anledning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela