ipe

the hardest question to answer

Publicerad 2010-09-02 16:07:01 i Allmännt


godaste ever: kanelbröd med bregott havssalt och ost på

En sak som jag ALLTID har problem med är att om jag fotar en bild stående, vet jag inte hur jag ska publicera den här på bloggen. för kan inte lägga upp den 600px bred, för då blir den sjuuuukt stor/lång. ngn som har ngt bra tips om man inte ska göra som i detta fall ? :)

Dagen har mest bestått av hål. Därför kanske jag inte ska beskriva den så mkt, eftersom den inte bestått av så mkt. Ingenting speciellt. Men ändå skriver jag en text om den, hmmm mystiskt?
blev iaf en påse från hemmakväll :]

ikväll blirdet kanske ngt roligt, ingen hockey dock :(

Kommentarer

Postat av: vikkiep

Publicerad 2010-09-02 17:04:12

kanelbröd :O gott?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela