ipe

dancing to your heartbeats

Publicerad 2010-11-06 14:23:00 i Isabell



- Jag gillar låten love the way you lie. Jag gillar videon. Texten. Kännslan. Jag tycker att eminem och rihanna är två riktigt duktiga artister även fast dom kasnke inte är min stil. Har iaf fastnat för låten fast många tycker den är sjukt uttjatad. Den är sjukt skön att lyssna på. punkt.

- Träningen har på senaste tiden blivit bland det bästa jag gör. Om jag inte tränar blir jag sjukt rastlös och vet som inte vad jag ska göra. Sjukt roligt då man märker resultat också. Nä skulle gärna träna mera, varje dag om jag hade tid. Det för bara positiva saker med sig och jag älskar det.

- Jag är sjukt less på människor som inte kan vara ärliga och alla jävla spel. Jag vet att jag är naiv som tror det bästa om människor och tror på förändring. Jag tycker alla förtjänar en andra chans. Ser dock ingen mening att prata om det inte är sanningen man säger, men det är uppenbarligen ingenting självklart för alla.

- Jag älskar att köra bil på natten då det är kolsvart ute. Eller ja när som helst egentligen. Volymen maxad, sjunga högt. Med eller utan sällskap lika härligt båda två. Då man är själv kan man köra fortare än vad man borde vilken jag älskar. Sjuuukt skönt.

- Jag är ganska less på vardagen. Uppskattar verkligen då någonting anorlunda händer. Spontana utflykter. Att umgås och träffa människor man inte vanligtvis är med. Oväntade saker helt enkelt. Önskar sådana saker hände oftare, lär väl dock inte bli så eftersom allvaret snart börjar om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela