ipe

watch me

Publicerad 2010-05-16 17:05:30 i Isabell



Allmänt:

1. Fullständigt namn? Isabell Lydia Margareta Pettersson
2. Ålder? 17

3. Vart bor du? Skellefteå
4. Bor tillsammans med? mami
5. Färg på ditt hus? haha jag vet inte?
6. Hus eller lägenhet? Lägenhet
7. När är du född? 19 Augusti 1992
8. Klass? Te2b
9. Vilket år tar du studenten? 2011
10. Något jobb? Nje eller ibland
11. Gick du upp i morse? Typ vid ett
12. När ska du sova? Kommer inte somna tidigt ikv iaf...  
13. Duschat idag? Nej det blir ett senare bekymmer
14. Kramat någon idag? Nejj
15. Pussat någon idag? Inte det heller
16. Vad har du ätit idag? Yoghurt och morotskaka
17. Dagens klädsel? Mjukisbyxor och tshirt
18. Dagens smink? Ingenting!
19. Dagens sötnos? ingen alls är emo ;)
20. Dagens roligaste? då folk uppdaterar sina bloggar

Socialt:
21. Har du många vänner? jag har dom bästa =)
22. Hur många har du kysst? iiiingen aning
23. Vem kramade du senast? minns inte (A)
25. Hur många har varit otrogen mot dig? 0
27. Har du pojk-/flickvän? nope...
28. Vem pratade du med i telefon senast? natta
29. Vem fick du senast sms ifrån? sara

Favorit:
31. Film? jag orkar inte film (A)
32. Låt? för tillfället kanske denna eller denna
33. Mat? Mammas lasagne, grillat, surströming, potatisgratäng
34. Dryck? vatten
35. Färg? Röd
37. Stad? Skellefteå in my heart, annars london
38. Land? ngn varmt ställe
39. Ämne i skolan? idrott
40. Människa? mami=)

Senaste:
41. Personen du tänkte på? tänker helatiden, så svår fråga
42. Personen du kysste? o
43. Gången du spydde? ett tag sen =)
44. Gången du grät? hm, vet inte =)
45. Pizzan du åt? ASGOD från pizzerian 3 cm från vårat hus
46. Gången du var i Göteborg? Har aldrig varit där
47. Gången du var i Stockholm? arlanda, då vi for till london
48. Gången du var full? valborgs
49. Gången du var hög? hm..
50. Gången du var kåt? helatiden

Antingen eller:
51. Svart eller vitt? Svart
52. Hund eller katt? hund kankse, eller katt, eller hund....
53. Ut och festa eller hemma och mysa? för de mesta skulle jag välja festa
54. Tvspel eller datorspel? inget
55. Singel eller upptagen? jag ÄR singel
56. Hångla eller ha sex? bägge
57. Lunarstorm, helgon eller Playahead? inget
58. Ragga eller bli uppraggad? båda äger
59. Big Brother eller Paradise hotel? Ph
60. Blont eller svart hår? båda är nice
61. Har du blåa ögon eller bruna? bruna
62. Choklad eller lakrits? lakrits
63. Göteborg eller Stockholm? Sthlm
64. Högerhänt eller vänsterhänt? Höger
65. Coca cola eller fanta? cola
66. Pizza eller kebab? båda är super
67. Randigt eller prickigt? prickigt
68. Älska eller älskas? båda tack
69. Leva eller dö? hahahah ?

Antal:
70. Personer du älskar? min familj & mina vänner
71. Personer du hatar? jag hatar nog ingen
72. Gånger du varit full? ofta man ränkar?
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? det behöver vi inte prata om
74. Glassar du ätit på en dag? ingen aning
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? 3 trorjag
76. Gånger du haft minnesluckor? ngn gång
77. Gånger du varit hög? MEN JAG HAR ALDRIG VARE HÖG
78. Personer du saknar just nu? ingen faktiskt
79. Gånger ditt hjärta brustit? beror på

Vem:
80. Vill du kyssa nu? ingen jag vet
81. Ska du träffa imorgon? klasskompisarna
82. Sjöng du senast för? mig själv
83. Hade du senast en msn-konversation med? robin och johan
84. Spelade du spel med senast? ingen aning!
85. Vill du ta med på resa nu? taggar resan med viki & lina, synd bara att emma inte följer =(
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? mig själv=)
87. Förtjänar att dö? ingen ja känner
88. Är söt? finns många=)
89. Vill du sova jämsides med i natt? ngn varm och mysig

Vad:
90. Gör dig glad? sol, sommar och fest
91. Gör dig ledsen? ensamhet och lögner
92. Vill du helst göra nu? sova
93. Önskar du att du slapp göra? skolan och allt som hör till
94. Vill du ha nu? middag
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? money
96. Längtar du till? sommaren!
97. Tycker du om dina betyg? funkar helt okej
98. Ångrar du något i ditt liv? mycket...
99. Är det bästa som hänt dig? nja inget
100. Hur mycket är klockan? 17.05

 

Kommentarer

Postat av: RDeee

Publicerad 2010-05-18 09:46:49

"MEN JAG HAR ALDRIG VARE HÖG" - Pff suuure!

Nej måste säga att jag inte är helt nöjd med frågeställningen rörande dig, bättre kan du ;p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela