ipe

wanna be a billionaire so fucking bad

Publicerad 2010-05-10 18:21:26 i Allmännt


seriöst min mya passsion. typ blandningn av vanilj, choklad, glass, kakor. perfekt
okej nu överdriver jag kanske lite. men gott som fan iaf (A)

21 skoldagar och en skolavslutning ifrån sommarlov
känns overkligt men mest HELT FUCKING AMAZING. kan inte fatta det. men vi har ju ett engelskaprov, kemiprov och matteprov att göra först oxå, men de ska nog gå bra !

är dessutom klar med fas a, b, c & f nu, dessutom bokat körlektioner, den första 1 juni! ska försöka vara på hugget och se om jag får ngn tidigare för jag är så jävla taggad på körkortet !

nä nu ska jag nog försöka vara lite aktiv, styketräning > dusch > prommis låter lockande.
ha en nice kväll! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela