ipe

it's like im addicted

Publicerad 2010-06-13 13:49:16 i Allmännt

HELGEN:

Fredagen var u n d e r b a r. På dagen blevdet att gå runt i den stekheta solen med mina vänner. Sedan hem och käka gott, och sedan ut igen. Kvällen började hos linus (med personerna på bilden här nedan + pierre), och sedan begav vi oss ut på andra äventyr. Kvällen bjöd på möten och samtal med många trevliga människor, skratt, gråt, men framförallt umgänge med mina bästa vänner <3 helt klart lyckad kväll

Lördagen var liten seg men funkade den oxå. Övningskörde lite i blåsten och sen blev det jobb på bröllop i kusmark. Funkade, helt klart värt pengarna ;) och även roligt att få umgås med mina vänner!

Söndagen, dvs idag har jag inte gjort så mkt. Åkt buss från pappa och hit, och sen ingenting. Senare ikväll ska jag på bio med viktoria och lina och se sex and the city. hoppas den är rolig !



får se vad veckan har att bjuda på. har bara saker uppbokade onsdag morgon, fredag och lördag kväll. annars är jag öppen för förslag ;) nästan vecka börjar jag jobba men de känns faktiskt chill.
DET ÄR FÖR FAN SOMMARLOOOOOOV

Kommentarer

Postat av: vikkiep

Publicerad 2010-06-13 15:50:41

awesome<3

Postat av: lina

Publicerad 2010-06-13 16:29:05

ni är bäst<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela