ipe

home is where your heart is

Publicerad 2010-06-15 14:50:52 i Kläder & Shopping





jag har seriöst problem. shoppingproblem.

kan inte gå på stan utan att köpa saker fastän jagvet att jag måste spara mina pengar
skulle gå på stan och köpa lite bebiskläder till lillskiten eftersom hon är så liten och måste ha MINIMALA kläder och inte kan ha dom kläderna jenny&mattias redan har. jag lyckades att VÄGRA ROSA till en liten tjej, men såklart kom jag dessutom hem med lika mkt till migsjälv...

blid1: skjorta halva priset carlings, tjocktröja halva priset carlings, mina favorit-trosor of all times i 3 nya färger HM, hårinpackning GRATIS åhlens

bild2: 2pack byxor HM, vit body HM, jeans linne/väst/body HM, randig body åhlens

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela