ipe

when you can´t forgive yourself

Publicerad 2010-07-27 01:34:06 i Musik

Känner inte för att sova.
Känner bara för att sitta här vaken, i natten. Känner nästan för att gå ut, men skulle bara väcka mamma då och vill inte oroa henne. Kan inte ens ringa någon människa och prata för har ingen telefon. Ingen vid datorn nu heller... oj oj oj vad roligt allting är.
Kvällen har spenderats med 2 underbara människor och vi har mysigt i sängen sett film och käkat godis. Snackat en hel del. Fick gå hem i mörkret oxå. Själv. Vid 12 tiden. Borde man som tjej vara rädd då? Om svaret är ja på den frågan så har jag något fel. Finns miljoner saker som är värre. Jag älskar att vara ute på natten. Med eller utan sällskap.
Har en hel del ångest också. Om mindre än en månad har skolan börjat om igen. Jag vill inte. Jag vill inte börja trean. Jag vill vara liten. Känns som man verkligen måste "ta vara på tiden". hatar sånt. Kan man inte bara få leva, utan att tänka, utan att känna så mkt...
Nej jag ska inte besvära er med mina funderingar och tankar längre. hoppas att alla har en bra tid i sitt liv, och hoppas att allting fixar sig. Godnatt...

här kan ni iaf få lyssna på en verkligen bra låt. min favoritlåt för ett par år sedan.

Kommentarer

Postat av: s

Publicerad 2010-07-27 14:10:17

Fattar vad du menar:/ håller med..

och underbar låt<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela