ipe

hemma igen

Publicerad 2010-07-06 19:36:41 i Allmännt

en sak är säkert, då man tror att allt är över så är det mycket möjligt att det inte ens är början...

blev altså bättre och bättre. sen kom fredagen, och fredagkvällen. helt plötsligt kom dom på att det var min blindtarm som spökade och det blev en världigt snabb operation. fick kanske reda på det vid 8-9 och 10-11 var jag opererad. orkar inte skriva så mycket mera än att jag nu har ett sju cm sytt sår på min mage + svårigheter att röra mig. men jag märker stora förändringar på kort tid :)

annars kan jag bocka av några saker på min "att göra lista" ; operation, nersövd, sytt & inlagd på lassa en vecka. nice! ngt annat som är nice är att vara hemma ! det är sjukt underbart obeskrivligt! annars kan jag bara tacka alla underbara vänner som smsat och brytt sig och frågat hur jag mått <3 de har betytt mycket !

detta skulle publiserats igår men tydligen inte........

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela