ipe

party like a rockstar

Publicerad 2010-01-01 22:06:50 i Allmännt

Igår nyårs, idag 1 januari 2010
Kvällen börjades hos lina, däre blev mat (potatisgratängen var GOD. punkt), lite hockey och andra festligheter. Sedan drogs det vidare till annan fest på norrböle, och sen blev det ytterligare en fest på sunnanå, där vi stannade hela kvällen. Dansa hela natten lång, fyfan va kul, jag älskar alla mina vänner <3
Idag har jag VERKLIGEN tagit det lugnt. Jag och viccan har chillat, och blev en påse godis från statoil oxå ;) Nu är jag iaf i kusmark och kommer vara här hela helgen. det suger KUK att jag och natta inte tog oss till lule imorgon....


om jag hade ngra bilder från gårdagskvällen skulle jag lägga upp dom nu, =)

Kommentarer

Postat av: johan

Publicerad 2010-01-01 23:15:58

piltre

Postat av: vikkiep

Publicerad 2010-01-02 11:42:29

det var king

lav ya

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela