ipe

lifes a bitch

Publicerad 2010-01-13 21:37:33 i Allmännt

HejHej!
Nu ska jag blogga lite igen. tjoho

jag är inte lika positiv som jag låter, men måste ju försöka.

Dagen började med att jag vaknade och var pigg. JIPPIE tänkte jag, sen kollade jag på klockan och märkte att det var 1,5 timma sen jag började. Sen hade vi iaf digitaltskapande och jobbade i flash, vet inte vad jag tycker om det. Sen lunch och sist fysik som faktiskt funkade.
När jag kom "hem" (eller vad jag ska kalla det) packade jag ner alla mina kläder och resten i flyttlådt, lagade mat, käkade sen har vi vare i lägenheten hela kvällen och fixat.

Jag lovar att min blogg ska bli lite roligare att läsa igen med nya bilder osv osv när jag fått ordning på mitt liv igen. eller ngt sånt.

Ha det fint, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela