ipe

but every single word's a lie

Publicerad 2010-01-12 15:47:56 i Allmännt

Lika trött idag, men somnade iaf inte.
Däremot råkade jag knäcka en cd-skiva i skallen. jag är fan begåvad. annars har inge vettigt hänt, bara nån ytterligare läxa. kul. =)
Ikväll taggar jag och lina funk, kommer bli kul som fan. jag älskar typ att dansa <3 hoppas jag bara inte känner av mitt skavsår under (?) foten?

skulle lägga ut bild på mig sittande på en toalett här (som togs idag på digitalt skapande, jag lina emmz och viki var busiga) men kommer inte åt bilden =)


det var tider det. vännerna tre =)

Kommentarer

Postat av: angelica

Publicerad 2010-01-12 17:33:02

hahaha den där bilden har fasen jag tagit;P

Postat av: Viccan

Publicerad 2010-01-12 18:34:49

hahahah fyfan den där bilden alltså xD

Postat av: bina

Publicerad 2010-01-14 18:43:09

hahhahaha FIN bild <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela