ipe

jatack

Publicerad 2010-02-12 21:52:53 i Kläder & Shopping

OMGOMGOMGOMG ipe bloggar igen, kommer det hålla i sig?
det är en fråga ni säkerligen kommer få svar på i framtiden ;)
jag är iaf inte död =D


gemig pengar, gemig kläder
jag är förälskad i kjolen på bilden, måste nog köpa den. sågden på stan i onsdags och jag VILL HA DEN. vet inte när men det är nog inga problem. tycker den är skitgullig :]
och ska nog ta mina gamla baggyjeans och görs om dom till shorts, mkt snyggare då, jag använder ju ändå aldrig dom =)
annars skulle jag inte säga näj till ngra ljusa tunna SOMMMARTOPPAR då solen börjar titta fram lite och termometarn börjar vida på 15-20 + (hahahahhahaahahha det lär dröja)

förövrigt ursäktar jag bildkvaliten. paint är inget profsprogram (A)

Kommentarer

Postat av: gröt

Publicerad 2010-02-12 22:39:37

ipe is back omg

Postat av: vikkiep

Publicerad 2010-02-13 08:58:44

OGMGOMGOMGOMGOMGOMGOGMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGGOMGOMGM :D:D:D:D:D:D:D::D:D äntligen

Postat av: linaaa

Publicerad 2010-02-13 14:05:58

OMG!!! ipe is back in business =D

Postat av: Sofia

Publicerad 2010-02-17 10:37:06

Paint är kungligt! Du är bara för okunglig för att förstå!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela