ipe

2010

Publicerad 2010-12-30 13:54:00 i Isabell

Har 2010 varit bra? Det har varit upp och ner, lärorikt, och ja; bra!
Höll du några utav dina nyårslöften? Ja det gjorde jag! Ni får dock  inte veta mer ;)
Tror du 2011 kommer bli lika bra? Det kommer bli bättre!
Har du förlorat någon kompis detta år? Hoppas jag inte förlorat någon helt, men är betydligt längre ifrån vissa än vad jag tidigare varit tyvär :(
Vad spenderade du mest pengar på? Resor & Nöjen skulle jag säga
Finns det någonting du ångrar med 2010? Livet är verkligen inte tlil för att man ska ångra saker. bättre att kolla frammåt :)
Blev du kär i år? ...
De bästa nya människorna du träffade? Ingen nämd ingen glömd :)
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Operation, blev nersövd, skrev mitt namn på aha-väggen röstat osv!
Dog någon som stod dig nära? Nej :)
Vilka länder besökte du? England, Finland & Turkiet

Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? Vill ha större ansvar över mitt liv, ha jobb lägenhet skulle inte vara dåligt. kärlek.
Vad var din största framgång 2010? Stöst framgång har jag nog gjort med migsjälv :)
Fick du sparken under 2010? nope
Största misstaget? Att ta ut lycka i förväg
Har du varit sjuk eller skadat dig? Inlagd på lassa en vecka och opererat blindtarmen. Sen lite jävliga förkylningar!


Gjorde någonting dig riktigt glad? Vänner och äventyr är de största faktorerna till min glädje :)
Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om år 2010? Jag säger bara turkietresan; waka waka och skaka rumpa.
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Nu i efterhand är jag glad att allt som hänt hänt, även det var jobbigt för stunden. Så både och :)
Hur tillbringade du julen? Med familjen, familjens släkt och lina!
Hur många one night stands? jadu?
Favoritprogram på TV? ser ingen tv, ser bara på datorn :) men serier jag följer är how i met your mother, 90210 och gossip girl.
Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? Jag hatar inte människor som är dumma i huvudet, tycker mest synd om dem. Är en rätt accepterande människa.
Bästa boken du läste i år? Tror inte jag läst ngn bok?!?!
Största musikaliska upptäckten? vet ärligt talat inte? ingen?
Något du önskade dig och fick? Önskade att jag skulle klara körkortet vilket jag gjorde galant!
Något du önskade dig men inte fick? mvg i matte d :(
Årets bästa film? jag minns inte filmer :)
Vad gjorde du på din födelsedag 2010? käkade tårta med vänner och pluggade körkortteori!

Finns det någonting som skulle ha gjort ditt år ännu bättre? bättre ekonomi vilket skulle gett mig större möjligheter, någonting att se över till nästa år?
Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Inegt spec, :)
Vad fick dig att må bra? Kompisar, påhitt, fest, sommaren, solen, :)








Vilken kändis var du mest sugen på? Jag är inte så kändiskåt, bryr mig inet mkt om sånt. Klart jag tycker folk är snygga men whatever
Vilken politisk debatt engagerade dig mest? man var ju tvungen sätta sig in lite i debatter innan valet men är inte så politiskt insatt faktiskt...
Årets mat: Surströmming bara för att jag inte käkat det en enda gång. saknar det förfan
Årets dryck: Öl?

Årets tidning: är nog inte mkt av en tidningsläsare.
Årets semester: Turkiet med brudarna helt klart <3
Årets utekväll: Hahah kanske i höstas då vi hade vare på alko tidigare under dagen, sen hockey, stress och förfest hemma hos mig med lite blandat folk, drack allt fort som fan, sen olles och där är inte minnerna många. Men roligt som FAN hade vi!
Årets bar: Olles
Årets nattklubb:
The doors!


Årets bakishak:
Jag blir inte bakis förutom om jag dricker vin!!!!!!!!!!!! så inget spec eftersom det inte behövs. men sure jag säger aldrig nej till godis (A)
Årets konsert:
Ingen utstickande bra, men pdol-kvällen ägde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela