ipe

i will be me

Publicerad 2010-12-03 16:18:16 i Kläder & Shopping



mina 2 par älsklingar från och med nu

helt sjukt hur mkt jag älskar båda paren. snygga, rätt storlek och helt okej att gå i (hahahahh ska bara träna lite först). jag är glad :)

syns inte så mkt på bilden, men vänstra är från laredoute (finns på många hemsidor har jag sett) och gjorda av mocha (stavningen?) och med dekorativa silverpluttar som förmodligen kommer ramla av ! Högra kommer från halens och är "vanliga" pumps gjorda av sidentyg, och med en mörkgrå silverklack.

förövrigt har jag köpt första julklappen idag, till pappsen. och även gjort ett annat fynd till migsjälv för en billig peng. ikväll lbir det glögg/jul/myskväll med brudsen. hemmagjogrd pizza till middag! gillar denna dag altså ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela