ipe

what now

Publicerad 2010-04-18 13:48:54 i Allmännt

Fredag.
Kvällen ÄGDE. startade upp hos natta med brudarna fid sex tiden. sedan begav vi oss till skolan och träffade alla andra. skitkul att snakka med alla, skitroliga tävlingar och allt! detta måste göras om !

Lördag.
På dagen blevdet umgås med syster och gå på konstutsällning (!) och senare börja tagga för kvällen. Buss till ursviken och sedan 18års fest. SUPERKUL och sedan närvi kom till stan för att vissa skulle på krogen blev det frasses för oss sjuttonåringar....

Söndag.

Vaknade för inte alltför länge sen. Jag känner inte så stor tagg idag, vill bara lägga mig i sängen och kolla film, men tror jag ska spara det till ikväll. blir kanske lite svenskabok nu ;o

och jag orkar inte ta ngn bild och sätta in här, sorry (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela