ipe

påskafton

Publicerad 2010-04-03 17:35:04 i Allmännt


även jag har varit snäll och fått ett påskägg. tack mamma <3

bion ägde igår iaf. filmen var allt; läskig, kärleksfull, lycklig, men framförallt sorglig. tror jag grät närmare 5 tillfällen i filmen. men då är jag som jag är också. men jag rekomerderar er starkt att gå och se den. det var altså flickan från ovan/the lovely bones som vi såg, och till vi räknas jag sara ewe och josse =)
efter de blevdet en liten tripp med bilen, sedan max. lite roligt ;P

idag har jag och mamma varit i frostkåge och hjälpt till i huset. så jag har spenderat störredelen av dagen på en 4 meter hög byggnadsställning och målat. tur att jag iaf inte är höjdrädd :) ville typ inte gå ner (A)

ikväll blir det att vara med lite trevliga personer här hemma hos mig. blir nog chill, är trött som ett cp så rokar fan inte göra ngt! blev inte mkt sömn inatt !

hemmagjord pizza till middag om ett tag. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela