ipe

because the night belongs to lovers

Publicerad 2010-04-02 19:34:57 i Allmännt


yeye min nya fb profilbild

Igår blev det inge bloggande. oh no va synd

Efter skolan blev det stan med syster. Hon och mamma kommer köpa nya löparskor åt mig. inte dåligt säger jag bara. taggar fan jogga nuförtiden =) jenny tvingade mig springa på löparbandet på intersport hahha de va kul. sedan blevdet mat på wok&roll, sen hockey. hv kan ju ta sig men de visste vi redan.
kvällen blevdet vara med mina älsklingar :$

Idag har jag inte gjort mkt för världen. men om ett tag ska jag börja bege mig mot stan för blir bio ikväll, flickan från ovan :) blir nice

ha det fint, smsa/ring, puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela