ipe

you may say i'm a dreamer

Publicerad 2009-09-07 18:03:29 i Allmännt

Jahapp då har man överlevt ännu en måndag (eller ja, den är ju inte över än).
Sitter här på min datorstol, och tuggar på en deformerad hårklämma, som vilken annan dag som helst. japp. det är just precis vad jag gör. vi har kemiläxa och engelskaläxa och jag kommer förmodligen skjuta upp det till efter 10 ikväll. brukar bli så =)

Vad ska man annars dela med världen (eller den yttepytte lilla del av världen som läser min blogg) idag ? kanske att jag skulle betala 5 000 kr för att mitt hår skulle bli ca 20 ca längre (lägg märke till att jag skriver mitt hår, jag vill inte ha hårförlängning). Det lär dröja några år. tagga.


snygga människa ge mig ditt hår? eller varför inte utseendet oxå?
(ingen bildlänk pga tagen från blogg som inte länkade till källan, förlåt)

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2009-09-07 23:34:09

om 2 år har jag typ den längden på håret som jag vill ha! Tagga vänta så länge =D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela