ipe

TAGGA TAGGA TAAGGGAAA

Publicerad 2009-09-24 17:02:55 i Allmännt

nu är det helg, iaf för mig
inge lektioner imorgon, det känns så jävla underbart som det kan bli. hade typ inte pallat en dag till i skolan, jag vill bara sova !
började iaf 11.45 idag, då hade vi matte. TACK äntligen börjar vi med lite nya saker och slutar repetera !!! sen hade vi iaf tuf och vi jobbade i solidworks och jag failade typ hela lektionen av ngn anledning ? aja, sen hade vi kemilabb och mot alla odds gick det ju riktigt bra att jobba med johannes , hahahah ;P

NU SNART
taggar jag iaf mat, jag är hungrig som en extrehungrig varg (ine bara som en vanlig varg) . så passa er, eller kanske borde säga det till mitt skrivbord ist eftersom trä typ är gott?
EFTER DET BLIR DET HOCKEY. satan vad jag taggar. första hemmamatchen ;)



hihi gammal bild på jag och natta @ hockeyn från norrans hemsida

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2009-09-25 09:50:55

Jävlar så heta du och Bina var på Norrans framsida;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela