ipe

Saker jag HATAR;

Publicerad 2009-09-25 18:03:24 i Isabell

1. Be om hjälp
Att be andra om hjälp är ju egentligen ingetting man ska skämmas över, men det är ngt som jag gör. Jag känner mig så jävla dum i huvet och trög om jag frågar ngn om hjläp. Jag är rätt så självständig som person så att be andra om hjälp är ngt jag inte gärna gör.

2. När någon tar min plats i cykelstället
Det är så sjukt irriterande då ngn tagit min plats i cykelstället. Visst det är allmänns cykelställ för alla som bor i huset, men jag vore tacksamm om alla kunnde ge fan i platsen längst ut till höger.

3. Väder som förstör mitt hår
Hahahah jag skrattar nästan åt migsjälv när jag skriver detta. När har jag inte problem med mitt hår? Iaf så är inte hösten den bästa årstiden för mitt hår, inteminst kvällar. Fast det är ju inte vintern heller, eller regniga sommardagar...

4. Att säga saker som man inte kan försvara
D.v.s saker man inte står för. Jag kan inte låta bli att bli förbannad på detta fenomen eftersom jag inte bara en eller två gånger blivit utsatt för det. Om folk lär sig att tänka innan man talar, och inte bara säger saker för att man är arg osv, så vore en jävla massa problem ut världen.

5. Kvällar som denna

Då man inte har ett jävla skit att göra. Inte en enda människa att umgås med. Ibland kan det vara skönt att bara vara själv, men när man inte väljer det själv så är det inte alls lika roligt?

Kommentarer

Postat av: johan

Publicerad 2009-09-25 22:28:37

mmmm.......................... älskar att ha ngt att göra

Postat av: vikkiep

Publicerad 2009-09-26 17:32:42

hihihi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela