ipe

no one knows

Publicerad 2009-09-12 14:28:36 i Musik

tack viccan och andreas för igår, <3

dagen börjades med att cykla till verkstan för att klippa zakke. han var typ helt omöjlig, men jag och tyra är ju erfarna hundklippare så det fixade sig tillslut.
nu ligger jag i min säng och fryser som satan. har ont i magen oxå. seriöst jag vill inte fara och kolla upp det. jag orkar inte :(

ikväll blir det iaf att fara till fia och hennes nya hus! det kommer bil trevligt, roligt att träffa alla igen, det var ett tag sen sist nu =)

och jag ursäktar för att inläggen suger då jag är hos pappa. ni kommer inte få ngn vettig bild denna dag heller . men jag lovar att det blir bättre igen när jag far till mamma.



Kommentarer

Postat av: Linaa

Publicerad 2009-09-13 00:43:05

Sv. taaack, dina med =D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela