ipe

fysik, matte, engelska, kemi, svenska, teknikutveckling

Publicerad 2009-09-21 16:38:56 i Allmännt

SORRY FÖR DÅLIG BLOGGNING
seriöst SKÄRPNING isabell pettersson
det ÄR tråkigt att läsa såna inlägg som mina 3 senaste

aja jag är väl bara lite okreativ för tillfället
skoltrött kan det även kallas, vilket leder till att jag är trött 24/7

LÖRDAGS blev det iaf bio som planerat, och det var bra, inte lika bra som första men gillade även denna=) bild från viktorias blogg finns här
SÖNDAG var man piggare än aldrig tidigare och då blevdet chill @ linas place.

DENNA DAG
har iaf tagit mitt liv, rubriken är alla ämnen vi haft denna underbara dag
IKVÄLL blir det hockey med natta bina och fredrik. TAGGA!


justja, det var nu ett tag sen denna kisse flyttade till sthlm,
tur att han hittade ett nytt hem, han var typ det sötaste som finns :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela