ipe

FRIDAY NIGHT

Publicerad 2009-09-05 00:46:32 i Allmännt

TJA!
Denna kväll blev lyckad, läskig och väldigt rolig =D
Den tillbringades iaf med Johan, Lina, Viktoria, Nortex, Emma, Mange, Johannes & Matilda =)
Vi såg en väldigt läskig film som var riktigt bra, minns inte vad den hette, och vågar inte gå till rummet och kolla (A) haha jo men jag orkar inte ;)
Kissekatten får sova med mig inatt eftersom jag är ensam ;)

imorgon blir det att ta farväl av kissemiss :( känns fan sorgligt. man har typ vant sig igen att alltid ha ngn som springer runt fötterna :(
sen blir det iaf stan med lina, och på kvällen ska jag följa med henne till degersjön på stugsista ! där kommer även mina syster att vara !

annars får vi väl se, om du inte är blind ! MOAHAHAHAH


bara för at vi är så sjukt snygga

♥p u s s♥

Kommentarer

Postat av: johan

Publicerad 2009-09-05 00:51:03

SÅ jävla najs: D btw NICE pose lina! ;)

Postat av: Lina

Publicerad 2009-09-05 01:09:10

jaha så det var alltså bara jag som posade fult på denna bild?



saknar sthlm !

Postat av: johanHA

Publicerad 2009-09-05 12:14:55

haha men var jag seriös eller...... :o

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-09-05 15:40:14

HAHAHA (L)



stockholm </3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela