ipe

always and forerver

Publicerad 2009-09-14 17:18:46 i Allmännt

ÄNTLIGEN är jag hos mamma igen, så
ÄNTLIGEN blir det lite seriösare blggning igen

Denna dag har jag (och många andra) bara velat ta sitt liv pga av dagen i sig själv typ dödar en. Måndag och 92837492 lektioner. yay. iaf så räckte det inte bara med en jobbig dag utan vi har även fått läxor och jag är evigt tacksam över att vi får ta hem och lära oss nya underbara saker oxå <3

THINGS TO DO-LIST (saker att göra-lista)
x Engelskaglosor
x Matteäxa
x Fysikläxa
x Göra klart bilden
x Anstränga mig för att håret ska växa fortare

Men behöver inte göra allt i denna sekund här och nu helatiden och sen oxå

Andra saker vi kan nämna är att ikväll kommer lina & johan och vi ska tagga himym =) det blir chill som satan eftersom ni är typ jättejättejättejätte bra :] hihi


så jävla heta. tagga vinter nu <3

Kommentarer

Postat av: vikkiep

Publicerad 2009-09-14 21:05:55

jhahahahah åh älska din sarkasm..



men ja tagga vinter (L)

Postat av: Lina

Publicerad 2009-09-14 23:51:39

du är också jättejättejätte bra :] <3



NEJ jag taggar INTE vintern!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela