ipe

what about the world today, what about the place that we called home?

Publicerad 2009-10-22 18:21:31 i Allmännt

Dagens lista om saker som hänt/kommer hända:

x Sovmorgon till 11.45, jag glömde ställa väckare men vaknade strax före 10 så funkade anyway
x Mattelektion, och taggar inte få tillbaka proven imorgon
x Solidworks och det funkade helt okej bara lite ofokuserat
x Kemilab och det funkade oxå braaaaaaa
x Hem till papsi och allt började gå åt helvette
x Får förmodligen inte fara bort på lördag?
x Min högra tummnagel har gått av och är jättekort
x Tyra skulle förmodligen skriva ut lite mediciner till mig (Y)
x Snart gå ut med min lilla älskling <3
x 3 lektioner till, sedan LOV =D
x Jag måste börja förbereda mig för badet på idrotten fredagen efter lovet genom att sluta äta

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela