ipe

nothing is forever

Publicerad 2009-10-29 16:49:47 i Allmännt



Idag blev det att dra på fort nocks och köra laserdome med några trevliga personer.
Vi körde tjejerna mot killarna (jag lina viki & emma - pierre johan emil & linus) och vi tjejer borde egentligen vunnnit. eller (A) . näemen killarna fick visa sina cs skills och vi fick låtsas att vi var bra =D jag kom iaf etta i mitt lag (H) har bara kört laserdome en gång tidigare så jag är nybörjare =D
men det är iaf ROLIGT SOM SATAN och jag får typ adrenalinkick gånger 8274983794872398479287492 miljarders miljoner =D

Senare blir det hockey, min käre vän sofia ska ju sjunga, och efter det får vi se vad som händer ! kanske något roligt eller kanske något tråkigt, känner iaf att ja inte orkar sitta här hemma ensam det SUGER SÅ JÄVLA HÅÅÅRT =D

Kommentarer

Postat av: emobrudnummer1

Publicerad 2009-10-29 17:16:56

ahhaa din blid var snyggare än mig :(



Du kommer iaf ha en kul halloween.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela