ipe

life starts now

Publicerad 2009-10-01 16:58:54 i Musik

three days grace är en band jag och endel av mina kära vänner lyssnade väldigt mkt för några år sedan (tror bina och sandra kan känna sig mest träffade). För kanske en vecka sedan märkte jag att deras nya (nyaste, vet inte NÄR det släpptes) album kommit på spotify så såklart började jag lyssna och det funkar finfint, men INGET slår deras gamla låtar, och då menar jag INGET, nästan iaf (A) hahah



om du inte lyssnat på dom tipsar jag om låtar som animal i've become, i hate everything about you, are you ready, home, take me under, never too late, pain & gone forever =)

Kommentarer

Postat av: bina som blev träffad

Publicerad 2009-10-01 20:13:10

Dom är så OTROLIGT MAKALÖST fantastiska att jag tror jag dör <3<3

åh sen är TDG helt enkelt TDG. Det är kult på något sätt?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela