ipe

JÄTTEkul inlägg utan bilder skrivet av en tjej som har jätteJÄTTEkuuuul

Publicerad 2009-10-24 19:12:30 i Allmännt

Jag johan och bina hade en trevlig kväll igår. Vaknade upp idag och ser att allt utanför mitt fönster är vitt. första snön som faktiskt LIGGER KVAR iår altså. Förr när man var liten tyckte man alltid det var jättekul, nu vill jag bara att den ska försvinna.
Blev iaf övningsköra lite till kåge, och sen blevdet ju hockey för hela slanten. 3-0 nice som fan, och btw känns det som det var EVIGHETER sen jag var på hockey, och det var ju fan 2 veckor sen.
Ikväll kunnde jag inte fara till stan pga min idiot till pappa, så blir förmodligen sitta här och chilla/inget/chilla/kolla film på 6an .

im lovin it

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela