ipe

i gotta feeling

Publicerad 2009-10-20 14:55:48 i Allmännt

Dagen:
Matte, Kemi, Lunch, Bild, Hål, Engelskaprov
Provet gick åt helvette, MEN JAG BRYR MIG INTE. hoppas det blir g =)

JAG VILL SHOPPA, JAG HAR ABSTINENS
(har abstinens efter andra saker oxå hehe men det kanske jag inte ska skriva här i bloggen, 2 olika saker jag tänker på nu hehehehehehhe)
Jag skulle egentligen behöva köpa ett bar jeans, har som inga snygga typ "vanliga" blå med ngn liten slitning eller ngt ? bara typ mina 3 olika cheepmonday jeans jag använder...
Jag skulle även behöva lite underkläder (okej troser behöver ja inte men det är alltid kul att köpa heheheh)
Jag skulle även behöva köpa resenter till typ alla jag känner (mamma, tyra, johanna) hahah ÅH men mest av allt måste jag spara mina pengar (Y)


jag har iaf lite extramoney som jag kan spendera på hm ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela