ipe

hehehehhehehe

Publicerad 2009-10-05 17:11:01 i Allmännt

Dagen.
Fysik - som vanligt. krister tillbaka och vi började på ÄNNU någt nytt
Matte - matte är typ kul
Lunch - god mat =o
Engelska - började på nya arbetet, jag sak jobba om DaVinci
Kemi - Fick tillbaka proven, massa slarvfel
Svenska - Tagga skriva dikter
Tuf - PROV som gick sådär. vet att jag gjort slarfel på minst en uppgift

När är nästa prov? När ska man börja oroa sig för det?

Ikväll vet jag inet vad jag ska göra? Jag kommer inte palla göra ngt med eneglskan, det gör jag i sista sekund, blir bättre då. Kanske borde sätta mig och redigera lite bilder på lina från fotograferingen =)


varför ser jag så retarded ut ? ahhaha fattar inte mkt...
ni är bäst, bilden togs i lördags

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela