ipe

hehehe.......

Publicerad 2009-10-26 21:48:51 i Allmännt

Imorgon klockan 14.00 skall jag altså göra magnetröntgen
jag är typ lite nervös
Jag hade inte reflekterat över vad magnatröntgen egentligen är förrän idag då jag fick frågan. Jag sökte på det lite på internat, och WTF... jag kommer ju bli inkörd i en sånhär tunnel, och ligga där i 20-90 minuter !!!! det är galet. tack och lov får man lyssna på musik, annars skulle jag förfan inte klara det. skulle bli galen därinne. Det stog även att man kunnde få lugnande om man hade sällskräck... det kanske vore ngt för mig.

Förövrigt måste jag komma igåg att INTE sminka mig (man får tydligen inte ha smink på sig?), INTE äta på morgonen, INTE ha några smycken på mig, INTE stoppa in några linser (det lär jag klara iaf) och att INTE svälja några metalliska föremål innan dess. hmm...

hoppas det blir bra
. hoppas jag får tid för operation snart. hoppas problemet försvinner...

Kommentarer

Postat av: rebecca

Publicerad 2009-10-28 08:27:11

Är det sant, det där med att man inte får ha tatueringar? Har alltid undrat om det stämmer eller om det bara är en myt :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela