ipe

brrrrrr, its cold in here

Publicerad 2009-10-23 15:44:29 i Allmännt

Webbdesign.
Jobbade i flash och gjorde flash-"filmen" som man måste ha med på sin sistasida. Måste jobba mer på den eftersom det atm är väldigt p12. eller den är simpel, enkel, FAIL. typ.

Idrott.
Vi gymmade och jag är svag som satan. Seriöst jag har tappat ALLA mina muskler sen förra året då jag och emma gymmade några gånger i veckan. men hahah det rä så jävla tråkigt

Matte.
Vi fick tillbaka proven. Jag är inte nöjd men jag har inte lika mkt damp som i vanliga fall när jag inte blir nöjd med matteprov. aja det kommer väl fler möjligheter att visa att man kan ngt...

Stan.
Köpte ansiktsrengöring, foundation-borste, handlade tacogrejer till middagen och naturgodis. Och gick och drygade runt på hm & gina. Ville köpa hårband ringar och halsband men ICKET

Vädret.

Vad fan har hänt med vädret idag? typ sol - regn - snö - uppehåll - regn - snö - reng - snö OSV. galet. orkar inte vinter och kyla. jag fryser fast jag ligger under mitt täcke.

Ikväll.
FREDAGSMYYYYS. Bina kommer hit, och johan, och kanske sara. fårse =) Vi ska chilla med onyttigheter och kolla på idol och göra annar trevligt man kan göra en fredag

snö
snö
snö
snö
snö
snö
snö
snö
snö
snö
snö
snö
snö
snö
snö
snö
snö
snö
snö
snö
snö
snö
snö
snö
snö
snö
snö
snö
snö
snö
snö
snö
snö
snö
snö
snö
snö
snö
snö
snö
snö
snö
snö
snö
snö

förövrigt är det LOOOOOOOOOOOV nu !!!!!!!!!!!!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela