ipe

bara för att tänka på ngt annat

Publicerad 2009-10-11 18:31:19 i Isabell

Vad irreterar du dig på? just nu en sak som jag inet ska skriva här ;o
Vad gjorde du igårkväll? hockey sen var jag hos bina med ngra=)
Vad ska du göra ikväll? förhoppningsvis engelska men det kommer inte bli av
Vill du ha barn?
inte nu , men ngn ggn säkert
har du sett din bästa vän gråta?
jepp
när var du riktigt sjuk senast?
vintras/våras
vad gjorde du klockan 2 inatt?
tror att jag sov
Om du var fast på en öde ö, 3 saker du skulle ta med:
pilot, flygplan, lugnande medel
Vem kramade du senast:
haha vetinte?=)
Kan man vara vän med sitt ex?
beror på
vem fick du sms från senast och vad stod det:
Johan "Hahe, går det bra för dig med städningen eller? :)"
Har du gjort nåt du verkligen ångrar:
hahahhJA
Nämn någon som gjorde dig glad igår:
typ alla=)
Vilket ämne är roligast i skolan:
typ idrott?
Detta äter jag gärna:
salt
Vem är snyggast av dina vänner?
alla är snygga kan inte välja
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar?
iaf med mamma..
Har du kysst någon de senaste 30 dagarna?
kanske det kanske ;)
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? japp
Föredrar du långa förhållanden istället för korta?
ja
Vem vet mest om dig?:
svårfråga
Vem bråkade du senast med? minnsinte?
Vem vill du bli full med?
heheh alla mina vänner <3
Vem var det du besökte på sjukhus senaste?
haha min själv
Pratar du med på msn just nu?
johan, bina, robin, emma & viktoria
Vad fick dig verkligen att skratta senast? kanny starfighter igår
Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
ngt i skolan i torsdags säkert
Om du kollar igenom hela din inkorg, vilka har skrivit till dig då?
johan, bina, natta, robin, fredrik, lina, PALLAR INTE MERA
vilken är din favoritplats?
inte här iaf..
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? hm JAG VET INTE?!
Vad sa den du senast pratade med i telefonen?
vars han perkerat bilen
Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
jag har ingen bror?
har du skrattat idag?
typ inte?
Smugit ut utan lov?
typ inte?
Har någon varit otrogen mot någon, med dig?
typ inte?
Har någon av dina närmaste vänner fått dig att gråta?
japp
Har du många kompisar i din klass?
många <3
Vart tror du att du befinner dig om tio år?
inte i skellefteå iaf
Du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig?
hm ingen?
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)?
heheheh (A)
Har du duschat det senaste dygnet?
japp
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta:
båda
Ringde dig senast?:
pappa
Pussade dig senast?:
samma som jag senast sov med (A)
Hade du sex med senast?:
det tror du jag skulle berätta på min blogg?
Är din bästa vän av samma kön?:
har måga =)
Är din bästa vän av motsatta kön?:
har många även här, men måste nog säga johan =)
vem i din skola går dig mest på nerverna?
ingen atm =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela