ipe

ANDRA OKTOBER

Publicerad 2009-10-02 13:27:45 i Allmännt

Webbdesignen var som vanligt, gjorde inte så mkt. JAG MÅSET BESTÄMMA VAD JAG SKA GÖRA FÖR SLUTPROJEKT, VAD MIN HEMSIDA SKA HANDLA OM ?!?! Jag har antingen funderat på att göra en bandhemsida om ngt band, vilket? eller göra en hemsida där jag lägger upp massa foton som jag tagit, som en bildportfolio.
Har ni läsare ngt bra förslag ? tipsa mig gärna =)

Idrotten
funkade väl oxå. Suger bara att den är så oseriös. Läraren hade altså bara planerat massa lekar. Tagga. När hon stack körde vi basket istället och det var kul som fan. Seriöst, mera basket, innebandy och andra roliga sporter till folket !!!

Snart ska jag dra ner mot stan och klippa mig, Lägger förmodligen upp före>efter bilder sen, eller kanske imorgon. Jag har haft lite ångest nu om jag ska klippa lugg eller inte. Men hahah jag behöver nog inte oroa mig så mkt =)

Ikväll blir en mkt trevilg kväll med lina och viktoria. Mat, idol, allmännt pyssel med ossjälva och bastu, kan det blir så mkt bättre ? =)



randombild jag gjorde för FLERA år sen

lägg märket till signaturen i högre hörnet, och den dåliga bildkvaliten. det är tecken på att jag var en noob och det var ju länge sen heheheh ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela