ipe

passion is my passion

Publicerad 2009-11-05 18:12:13 i Allmännt

Dagen har sett ut såhär:

Vaknade vid 10 av att jag blödde näsblod, det var nice som fan men orkade inte göra ngt åt saken så la mig på rygg och det slutade då. Fixade allt sen drog jag ner på stan, lämnade mitt cv och snakkade med chefen på vegas lite, sen lämnade tillbaka hyrfilmen. Efter det blev det skolan och matte, och helt plötsligt tycker jag allt är lätt igen och jag hinner ALLA uppgifter (även c uppgifterna) ?!?! så har det varit i några lektioner nu, blir typ glad =) Efter det blev det solidworks och det är väl ganksa chill. Eftere det hade vi bara en lektion kvar som var kemi-labb och det är ju inte så ansträngande. Blev btw utsläpad och utlåst ut klassrummet av 2 personer .. hehehehe... kul...
Iaf drog jag hem sen och städade lite på mitt rum osv, sen for jag till pappa. niiiice. käkade iaf för ett tag sen och snart ska jag ut emd zakkepojken. Sen blir det duschen och efter det sova. Eller säkerligen inte sova men chilla med datorn i sängen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela