ipe

jag gillar test och har lite att göra

Publicerad 2009-11-03 15:16:46 i Isabell

Pratar du fortfarande med personen du kysste för första gången?
hahah nepp

Har du sett din bästa vän gråta?
japp

Vilka vitaminer tog du när du var liten?
nallebjörnar (A) och c-vitamin

Vad åt du senast?
En passionsfrukt =D

Har du fått någon komplimang idag?
Hm, minns inte=)

Har du varit med i en rättegång?
Varit på 2 men inte varit inblandad

Är du polare med grannarna?
hahah nej typ inte (A)

Vilka språk pratar din mamma?
Svenska?

Vilka länder har du bott i?
Bara Sverige.

Senaste piercingen?
Har inga piercinar

När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Hm? ingen aning

Gay?
hahah tyvärrrrrrr

Har du däckat/spytt för att du druckit?
hahahahahhahahahahah

Har du täckt någons hus med toalettpapper?
nope ;)

Har du varit på stranden?
oja ge mig sommar & sol

Har du haft en stalker?
Nej men jag gillar att stalka andra

Minns du dina/din musiklärares namn?
Magnus är den enda jag behöver lägga på minnet=)

Hur bra är din syn?
Jag har perfekt syn (H)

Har du varit på ett party?
ohyeah

Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Skulle vara nice ja =D

Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
Varför är denna fråga alltid med på test? JAG HAR INGEN BROR !

Har du varit utomlands?
Kanarieöarna, England, Egypen, Turkiet, Finland

Har du sett din bästa vän naken?
Inte alla men några ;) rawr

Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
Har aldrig varit på ett bröllop, bara jobbat

Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
Hahaha ja och ganska förvånade =D

Var är dina syskon just nu?
Vetinte, jobbet kanske :D

Vad var den senaste drömmen som du minns?
Minns inte (A)

Vem ringde dig senast?
Johan i lördags

Vilken tid gick du upp imorse?
strax före 8

Vad ska du göra i helgen?
Ingen aning

Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
Har ni kul? :D :D

När var du riktigt sjuk senast?
Ngn vecka sen

Vem är den senaste kändisen du tog på?
hm? din mamma?

Vad finns i din bakficka?
Inget alls

Har du färglinser?
Nope!

Vad gjorde du klockan 2 inatt?
sov =)

Vad är det första du gör på morgonen?
Öppnar ögonen

Vad ska du göra efter det här?
sitta vid datorn i 1,75 h till och sen käka middag

Kommentarer

Postat av: alko

Publicerad 2009-11-03 15:34:53

Har du däckat/spytt för att du druckit?

hahahahahhahahahahah



VI VILL HA ETT SVAR !!!

Postat av: nakenbrud92

Publicerad 2009-11-03 21:10:56

Har du sett din bästa vän naken?

Inte alla men några ;) rawr



DU kan va rawr ;]

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela