ipe

jag är btw bäst på att laga mat

Publicerad 2009-11-02 17:49:49 i Allmännt

jag lever. iaf nästan
somnade en aningen försent igår (vid 3), så vaknade upp inte alltför pigg. dessutom hadet jag sjukt ont i nacke , huvud och mage. jag gillar fan mitt mående. (Y). iaf skolan blev det iaf och en jobbig måndag.
vill bara sova nu, eller typ kapa av min kropp så jag inte får ont (logiken?). hmm jag ska nog inte sitta vid datorn så mycket med mitt nackspärr... synd bara att min tv är trasig...............
HAR JAG NGT SOM FUNKAR ?!......

ge mig en varm sommarkväll tack?

bild: ipe för några år sen

Kommentarer

Postat av: vikkiep

Publicerad 2009-11-02 17:53:04

laga mat åt mig :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela