ipe

a beautiful lie

Publicerad 2009-11-29 16:54:23 i Allmännt

Min Lördag & Söndag.
Klev upp vid halv 9. drog på skolan halv 10. öppet hus och det gick väl finfint. sov ett tag och sen blevdet att dra till kus eftersom vi skulle jobba på kvälle. det blev nice emn inte lika kul som förr pga att dom blivit nogare med regler osv... men kul ändå, och jätteroligt att träffa magnus igen =)
Jag lina & viktoria sov hos mig, mysigt värre tjejer. ni är typ bäst. Vaknade ngn gång mitt på dan och sen harvi käkat lussebullar. sen blevdet fara tillabaka till stan igen och mamma hade oåx bakat så blev ännumera tjockisfasoner.
Nu MÅSTE jag läsa min bok. 200 sidor kvar ungefär. kommer gå åt helvete. varför kan jag inte bara göra saker på en gång ?



då har man det iaf bekräftat och slipper hoppas längre. kanske lika bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela