ipe

We are young, We have heart, Born in this world as it all falls apart

Publicerad 2009-07-16 00:32:56 i Allmännt

Men nu ska jag berätta vad jag haft för mig ikväll
Det är nämligen så att jag varit på premiären av HARRY POTTER !!!!!!!!! den är verkligen ngt jag rekomenderar att alla ser! Även om jag läst boken mer än 1 gång (2 gånger rätare sagt ;P) hoppade jag till i biostolen, och grinade i slutet. Men jag är ju som jag är. hehe (A)
Eftersom jag bestämt att jag bara ska publicera bilder som jag tagit på denna blogg så ska jag inte lägga ut ngn bild på bio-planchen eller så, jag antar att alla redan vet hur den ser ut ;)

Nu sitter jag iaf här i min ensamhet.
Det var nästan lite tråkigt att komma hem och det var mörkt överallt. Jag kundne iaf ha tänt ngn lampa innan jag for, men nej=) aja jag är inte mörkrädd (bara ibland), så jag klarar mig. jag överlever. kanske

Imorgon har jag inga planer.

Så det är bara slå en pling eller skicka ett sms om du vill hitta på någonting. Annars kanske jag ÄNTLIGEN kan ta mig i kragen och lägga ut alla bilder från i helgen. haha det ska jag nog, (A) sen kan jag ju alltid lägga ut lite fina naturbilder jag fotade oxå. Och annars kan jag städa min garderob, det behövs oxå! Så nog hittar jag alltid på ngt att göra, men samtidigt är det ju roligt att hitta på ngt ed ngn =)


bild från igår =)
natta sover, viccan spanar på killar, sara har roligt och bina posar

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela