ipe

VARNING; tråkigt inlägg

Publicerad 2009-07-25 19:47:47 i Allmännt

Igår blev det pdol med mina kära vänner.
Det var kul (nästan) hela tiden och det började med pizza på ett halvrisigt ställe (altså piteå har verkligen inte många matställen?). Sedan blev det lite annat och såklart kolla på artister; Veronica Maggio, Dead by april och lite Hammerfall. Jag måste bara berätta hur jävla otroligt härlig kännsla det var på dead by april. massor av skrikande fans, superbra musik med rengnet som faller. fyfan så sjukt kul det var. synd bara att endel människor är dumma i huvudet. Kvällen avslutades iaf vid hlav 2 då min morsa kom och hämtade oss.

om ni vill se några fina och några mindre fina bilder, spana in viktorias blogg



Annars kan jag bara berätta att jag har smått panik.

Vars fan har denna sommar tagi vägen? på måndag börjar jag jobba boch sen börjar skolan om. fyfan vad det suger. dessutom har det varit dåligt väder på sista tiden så man har inte ens kunnat göra ngt. eller vafan nu ska jag inte vara en sånn som låter vädret hindra mig, men ni fattar.
Jag börjar seriöst må dåligt när jag tänker på att det är nästan ett år kvar till snästa sommarlov. fyfan jag vill inte ens tänka på det. för tillfället ser jag inte en enda anledning till att det ska bli skönt med skola igen...
jag har även smått panik eftersom jag ska bo hos pappa i 3 veckor nu, altså hela perioden jag jobbar. Jag är 100 % säker på att det kommer påverka mig, men det kommer nog även påverka bloggen. Så ni får ursäkta om det blir mindre bilder osv. Jag har inte ens photoshop på min dator, men funderar på att jag ska installera det så jag får lite "terapi"
Annars finns det fler anledningar till min panik. saker jag haft förhoppningar på men som gått åt helvette. saker som jag absolut inet ville skulle hända men som hänt. saker som jag inte trodde om migsjälv men som visade sig stämma. Men jag abtar att jag överreagerar, eller att det iaf kommer fixa sig snart. det gör det alltid



sommaren, vars tog du vägen?

Kommentarer

Postat av: bina

Publicerad 2009-07-26 01:51:25

jag ifnns där, förklara<3

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-07-26 01:55:38

talk to me dvs.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela