ipe

Välkomen till min nya blogg!

Publicerad 2009-07-15 18:14:23 i Allmännt

Detta är altså min, Isabell Petterssons nya blogg !
Jag är jävligt glad att den äntligen är klar och jag är nöjd med resultatet. Anledningen till att jag gjorde en helt ny blogg och inte bara ändrade designen på min gamla är att jag var så jävla less på att heta fuljevel. Vad fan är det för namn?
Iaf så tänker jag detta som en nystart. Jag ska inte skriva massa onödiga inlägg som är tråkiga att läsa, och jag ska försöka att lägga in många fina bilder. Visst, det kommer fortfarande finnas dagboksinlägg, men det är ju ändå min blogg och då får ni lov att läsa om vad som händer i mitt liv ;)

Ni ska iaf se detta inlägg som det första på denna blogg.

Jag har lagt in massa andra bider och olika saker, men det är bara för att jag inte ville att det skulle vara tomt i kategorierna och eftersom jag ville ta med mej endel bilder från förr även till denna bloggen.
Nu för tillfället fungerar allt som jag vill förutom lite småsaker, men det får ni leva med tills johan kommer hem från ungern !

Jag vill även säga ett STORT TACK till min kompis Johan Asplund.

Utan dig hade detta gått åt skogen, eller det hade iaf blivit mkt mkt sämre än vad det blev eftersom min kunnskap om webbdesign är ganska begränsad! Jag vet inte vad du ska få för att du orkat med mig och alla mina frågor, om du kommer på ngt är det bara du säger till ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela