ipe

SÅ KAN DET GÅ

Publicerad 2009-07-19 15:06:45 i Allmännt

Nu kan jag berätta om min helg
Den kan man enkelt förkorta med ett ord; TRÄSTOCKS

Fredagkvällen
blev trevlig. Startade först hemma hos mig med att några vänner kom hit. sen drog vi ner till älven och chillade och tillslut in på området. Vi kollade inte på ngn artist utan satt mest och snakkade osv =) sen blevdet inte så mkt emr som hände den kvällen, campingen ett litet tag osv =)
Igårkväll
blev också trevligt. iaf störstadelen. Kvällen började likadant som i fredags hemma hos mig. med lite annat folk men vi hade minst lika trevilgt. sen drog vi ner till älven och in på området men lyssnade inte på några artister (hehe känns som jag skrivit dedär förut). Sen gick vi brudar mot campingen och hade jättetrevligt. på campingen träfafde vi många trevliga nya människor ! Fast NÄSTAN alla lulebor och umebor kan fof dra åt helvette ;)

Här skulle jag lagt in ngra trevliga bilder på mina vänner, men eftersom jag aldrig tar emd kameran på sånnahär tillfällen så går det åt skogen ;)

Det var en liten sammanfattning, och jag orkar inte skriva mer
Tack till alla mina vänner som jag vare med. ni betyder så jävla mkt för mej <3

Kommentarer

Postat av: binabina

Publicerad 2009-07-19 15:28:18

he he... till inlägget med många luckor och

Desamma <3 Du är bäst!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela