ipe

fight for it

Publicerad 2009-07-17 13:43:07 i Allmännt

Hej och Hallå!
Jag antar att jag bara skriver detta inlägg eftersom jag har tråkigt, men ska försöka att ge detta inlägg en handling och inte bara skriva massa strunt.
Igår var andra dagen med denna blogg, jag har än så länge verkligen inte fått många kommentarer det känns riktigt bra ändå. om ni är riktigt söta och snälla kan ni få se hur min statistik går;


Trettiotvå besökare, det är okej. Såklart vill jag att det ska stiga men som sagt det är bara andra dagen så jag ska väl inte klaga. Nu gäller det bara att få dom 32 att stanna genom att göra intressanta inlägg. Hoppas att min läsar-skara gillar bilder för jag har ett helt gäng på lagen som jag höll på och redigerade igår.
Tyvärr är det bara mainstream-blommblider-med-kort-skärpedjup men jag tycker att det funkar ändå. Men snart kanske det blir lite intressantare bilder, jag och Lina har stora planer på g, bara vi får det väder vi vill ha !



Annars kan jag berätta att det suger att sova bort halva dagarna, men det suger att inte göra det också eftrsom det inte finns ett piss att göra. Det är så dåligt väder för det första så man blir trött och orkar inte hitta på någonting, och för det andra finns det inget att hitta på eftersom man inte har råd att slösa massa pengar och massor av ens kompisar jobbar/är borta.

Så om du har tips på vad man kan hitta på dagar som denna; TELL ME

Men nu ser jag att solen börjat skina litegran utanför fönstret, kanske blir en fin kväll på trästocks ändå! Kommer nog bli trevligt av många anledningar =)

Annars kan jag berätta att idag är min kompis Sofias födelsedag ! Jag har redan sagt det (först till och med) men jag säger det igen; GRATTIS ! <3 ha en underbar födelsedag :]

Sen kan jag försöka avrunda detta inlägg med att säga att ALLTID då jag ska skriva ordet med, skriver jag emd istället. Jag vet att många redan vet detta (och kommenterat detta) och det kan tydas om att jag är besatt av pojk-trion, men ni får tolka det som ni vill. Jag kan berätta för den som är intersserad att så inte är fallet (jag skyller 50% på mitt tangentbord och 50% på skrivsvårigheter från min sida).

Nu ska jag iaf sluta skriva detta långa och utdragna inlägg
Hoppas ni allihopa frå en awesome dag!
PUSS

Kommentarer

Postat av: LINA

Publicerad 2009-07-18 00:57:38

vi taggar ju första stora planen söndag natt right? ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela