ipe

MIN KAMERA

Publicerad 2009-07-09 20:06:33 i Allmännt


(ska byta bild när jag har en vettig kamera att fota av min kamera med)

Jag är då ägare av en digital systemkamera.
Det är en Canon EOS 450D och jag älskar den. Den blev min julen 2008 och om jag inte hade fått den av min kära fader hade jag säkerligen köpt en själv!
Eftersom det är min första systemkamera har jag inte så mycket att gämföra med men jag är verkligen jättenöjd. Jag rekomenderar den starkt åt alla och tror att dte är en bra nybörjarkamera eftersom den är väldigt enkel att förstå.

Det är denna kamera jag (mestadels) fotograferat alla bilder på bloggen.
Och jag lovar att det ska bli många fina bilder. Har man en sån bra kamera måste man ju utnyttja den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela