ipe

jordgubbar & smultron

Publicerad 2009-07-27 19:04:12 i Allmännt

Första dagen på jobbat avklarad
blev mestadels att rensa ogräs. faktiskt. no suprise. men gjorde även kantlinjer till en häck, och fikade. eller jag fikade inte men alla andra gjorde det. eller drack kaffe. men kaffe är äckligt, =)
men verker iaf som mitt jobb funkar, även om det kanske inte är SÅ jävla roligt eller intressant. jag har iaf inte fått några myggbett, även fast 287928792 flygfän surrat runt mig helatiden.
jag var inte precis glad då jag vaknade, fyfan för att stiga upp före 12 (A) jag var typ en vandrande zombie på jobbet. hoppas det blir bättre imorgon (A) ehheheheheh

Efter jobbet blev det att klippe gräset, bära in posten, käka, käka jordgubbar. typ
jag är riktigt duktig !



som sagt; inget ps - ingen redigering

Kommentarer

Postat av: lina

Publicerad 2009-07-27 22:03:53

du är snyggare ^^<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela